måndag 27 februari 2012

Ghosts...

OM ca 1 timme får vi nyckeln tyyp..de blev tidigare men de e ju bättre då får vi det gjort tidigare! :-D Sååå exalterad över att få ett eget rum för fösta gången på typ 4 år? Åå just nu behöver ja verkligen ett eget rum heeelt för mig...å BARA mig!:D <333 För 4 år sen bodde i vi en lägenhet i Norrviken å det rummet ja hade där va SERIÖST läskigt! De typ...spökade där er nåt? Föör ja kände lixom som om nån kollade på mig å mamma skulle också prova att sova där en gång å hon blev så rädd att hon väckte mig å ah....Sen kom en av mammas vänner å hälsade på å hon e typ lite synsk å hon sa att hon defenitivt kände några typ..onda andar i rummet..CREEPPY! Ah! Sen flyttade vi hit å idag dit..hehe <33 :-) Aja måste typ duscha å ta på mig nåt, föör v i ska flytta hohohhoo vi ska flytta! :D Yeeea! :-D HAVE A NICE DAY! :D //QueenEmmie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar