söndag 6 februari 2011

Ny Blogg!

Ja, som ni ser är detta min FINA, NYA, UNDERBARA blogg!!
Hoppas att ni ser att  jag älskar ROSA!


IDAG 6/2-2011

Mamma jobbar så jag får lite egen tid för mig själv, alltså betyder det läsk, Glee VÄLDIGT mycket data!
Älskar dagar som denna för jag har haft fullt upp HEELA veckan
Måndag: Pulkadag på skolan(gick hem pågrund av halsont)
Tisdag: 1 Kompis
Onsdag: 1 Kompis
Torsdag: 3 Kompisar
Fredag: 1 Kompis
Lördag: Moster & Morfar
Söndag: VILODAGEN!!

Sen på måndag så är alla lediga för förra måndagen åkte de flesta till Romme med skolan(inte jag, hatar skidor).
Dååå ska jag vara med en kompis.

Jag tror nog att jag kommer att blogga liiite till senare, fixa lite mer på bloggen medans jag längtar till nästa inlägg, Hiiiiihiiiii!
HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar