lördag 17 december 2011

Shopping...Is life!

Tjena!

Igår var jag ju å shoppade liiite med mammsen å hade superkul!
Köpte en snygg jacka på NewYorker! Älkar den såååå sjukt mycket!
Och köpte TVÅ par coola dojor till mig, ett par botts(kan ha i regn) och ett par vinteriga typ boots/uggs! Sköönt!
Å sen köpte ja vel typ en tröja från Gina Tricot.
Alla vet ju typ att man ska uttala Gina Tricot Gina Triiicoo, men JAG säger som det stavas Gina Tricotttt!
Haha! Suck on that!
Iaf efter skulle jag såklart hem å checka fejan å sen titta lite på Heroes....MEN så blev det inte för det var något fel på internet så vi fick göra nån skanning å mitt i ett avsnitt av Heroes så stängs datan av å ska skannas om igen å det gjorde den till klockan 1 på natten! Då hade ju jag redan somnat såklart, ja mena man blir ju lixom liite trött av en hel skoldag och shopping på kiista! Men kul hade jag å gött sov ja sååååå iaf nu sitter jag här å funderar på om jag ska kolla på Glee eftersom jag har missat typ 3-4 avsnitt redan elr spel lite på min sims familj...Hmm? Tips!? Skicka komentarer elr FB medelanden.....

? <3333

? <33333


HERRÅ HÖ DE GÖTT!
//QueenEmmie-The Shoppaholic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar