måndag 26 december 2011

Today it is going to be shopping!

Hello!
Hejsan!
Idaag blir det mellandagsreashopping i Kiista! Skoa dock inte gå med någon fast min gooda vän Alva ska åka dit me familjen så....hoppas vi träffas!
I julklapp fick jag massor...så orkar ej skriva...förutom att orsaken att jag ska shoppa e såklart mellandagsrean å att jag har fått sammanlagt 700:- på pressentkort till GinaTricot!
Å sen lite andra småpengar.....
Jag vill helst åka tidigt till shopping centrumen...å stanna tills jah...vene MEN de flesta vill typ åka på eftermiddagen, därför åker ja själv! <33
Liite Me-time, yaaa! :D
See yaa later...aligator!


Och som de flesta i familjen å av vännerna veet ska ju jag till Finland...fast bara i 6 dagar...KULIGT ENDÅÅ!
PS: Jag saknar skolan :-)




//QueenEmmie <333
Gott Nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar