torsdag 8 december 2011

KÖRVSTRÖGANOF!!!

Tjooheeeejleverpastejismejis....bläjis......flamings å sånt! :D
Jah....mamma står å gör mat.....som rubriken sa korvstroganof! mmmmmmmuuuuuummms!!!...igt! ;)

Imorn ska ja på fest hos en av mina skolvänner, yyaaaay! Ska INTE locka håret...ovanligt nog, för de som känner mig så borde ni veta att jag ALLTID står typ en timme å lockar håret.MEN INTE NUU!
och här en bild på när jag lockar håret.....och när jag haar lockat håreet! :D ENJOY IT!
Halloween 2010

SKRATTANFALL

...2010...

GALEN!....

Okej nu e jag liiiite lugnare...


Å nej, jag har blivit en ....cooling cooling! B-)

SKRATT ATTACK!....:D

Ja....nuuu såå ska ja såklart kolla på HEROES! Tadadadaaam!
Oki hoppas ni har de gött å får en fortsatt trevlig kvällis! :D


//Your-Joyful-Friend-Miss-Queen-Emmie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar