torsdag 29 december 2011

Cleansing....

Tjooobro!

Idag hade jag tänkt att gör lite ansiktsmasker å kräma in mig med vad jag än hittar å såklart duscha!!!
1: Jag duschar håret, kroppen å sjunger liiiite medan jag endå e där inne ;-)
2: Jag sätter på en ansiktsmask som heter något med gurka...ASBRA! :-)
3: Läser en tidning elr kollar datan medan jag vänta på att det ska torka, mellan 10-15 min.
4: Tar bort ansiktsmasken...
5: Beundrar mitt nya fräscha utseende...Thiihi!
6: Tar en fet kräm å smörjer in heeela ansiktet å lite extra på munnen, puss puss!
7: Väntar i typ emh.....10 h? Innan jag blöter anstiket....VÄLDIGT feta krämer försvinner inte på ett lååångt tag, hehe.. :)
8: Något?




Det va de de.....Kaaanske skippar krämningen eftersom det tar så lång tid... Bye bye! :D
Happy new Year! :D<333
//QueenEmmie <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar