onsdag 28 december 2011

The last 24 or more hours...

Hello my friends....
Jag har var på mååååånga grejsiggrejs saker den här veckan...
I måndags så var jag å shoppade på Kista å sollentuna med en vän(ett tag bara), Jag shoppade för 647 :-(katchinggg!)
Jag kom hem gaaanska sent på eftermiddagen...Å igår var jag hos en vän halva dagen tills vi bestämde oss för att ja skulle sova över där.....Vi hade tidigare gjort nån slags skolgrej när vi skulle samla  in burkar...tyyp. Vi skulle se på någon film som hette One Missed Call 1....Jag hade redan sett den för typ 4 år sen...skräckis, vi blev för rädda å satte på en annan film som hette typ Skip Day?...Jah Skip day säger vi! :D
Vi spelade också något slags Zoo spel...ASKUL!
Dagen efter(idag) så skulle vi åka till emh...hennes farbror och hålla på i hans TYP studio atelje/slöjdaktigt rum...Jag gjorde nån slags skål som ja inte e klar me...får tillbaka den om typ några dagar! ;-)

Nu väntar ja på att maten ska bli klar...HAMBURGARE MUMS! <3
Å detta står på kvällsagendan...


19.00 FamilyGuy


19.30 2 And a ½ men

20.00-21.00 Simpsons

21-? Lite vadsomhelst!!!

Ska bara chilla pga att ja e sååå trött, hejdå.


//QueenEmmie <<3333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar