fredag 16 december 2011

Kiiiiiiiiiiistaa!

Hejhej....asså när jag skulle skriva rubriken höll jag på att nästan skriva kiiiiiiina! HAHA! :D
Funny...

Iaf om40 min ska jag till skolan, har ju sovmorgon tiil...? Eh tyyp  9.40...tror jaag!
Ah men nu ska jag ta en macka med ost, kalkon å gurka på(mörkt bröööd)......VÄNTA




































Hejsan iggeeen!
Nu sitter jag här med min snygga,goda å underbara macka med ost,kalkon å gurka påå! :D M M MMMM!
Idag så e det skolan å Kista Galleria som gäller! Yeah!  Eftersom det är skolavslutning på onsdag e det viktigt att jag e med på musiken å kören varje gång eftersom vi ska sjunga.....Idag e det också bild, KUL! Och no....blä!

Efter det ska jag å mamma träffas på stationen ...elr utanför och åka till KIIISTA! Aha oh yeah! Hoppas jag hitar en snygg jacka å ett par balla skorisar!! :D :D :D



Love yaa!

//QueenEmmie-Eating a sandwitch! :DD: <3333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar