fredag 30 december 2011

Bjud in dina vänner att spela Bubble Witch Saga!

Hej...asså hade inget att skriva som rubrik så...jag bara tog något.
hehe... :-)
Idag har vart en vanlig konstig tråkig och rolig dag...Jag tyckte det skulle va bra att träna lite så jag sa till mamma att vi skulle gå på promenad meen  vi gick på promenad å på den köpte vi godis haha...nyttigt å gott! :-)
Efter det kollade vi på Greys Anatomy..Å igår så kollade vi klart på Heroes...Snygt i LOVE that show....INGEN ANING OM HUR JAG SKA KLARA MIG NUU!?
Såå...nu har vi catchat up med Litte greysananatomiiii(Greys Anatomy)... <3 <3 <3

Har ätit middag, köttfärssås och nyttiga fullkorns mackaroner...jag brukar ju inte äta potatis, pasta elr ris men nu gjorde ja ett liite undantag.
Ska kolla på Tv å lägga mig...ska åka till Finland om 2-3 dagar tyyp..hejdåå!
GOTT NYTT ÅR! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar