söndag 13 maj 2012

Avslutningsklänning & Ängsjö


Nämnen heej!
Idag har jag vart på Kista med mamma och morfar, köpte avslutningsklänning!!!
AVGUDAR DEN!<33333333
Skitsöt, axelbandslös å blommig! Taaack moffa! :-P
Nu ska jag chilla å lyssnar på musik fortfarande trött efter Ängsjö..Apropå Ängsjö..asså där delade några tjejer å några killar rum(jag)(braa!), hehe..Åå det va typ 4 pers som dygnade(jag) åå ja e fortfarande skiitmega trött..som typ 12 h i natt! :-O :-)
Sen när vi va där så badade några jag mest i 15 min haha  myyyyckeT?..Not :-) Men man frös ju benen av sig! :P
Sen fiskade man i 5 minå solade på brygga.. åså vare disco åå halva klassen stod å hoppade å sansade, skitkul!
Sen mitt i hela discot sticker alla för att åka nåt (jag) Haha väntade på båten i ca 30 min åkte i 15..Braa Åå kul! <3
Grillade marshmallows å ät massa cheeseballs...LOL!
När vi skulle sova såå..sov ja inte..några som sagt plus jag dygnade, haha satt å asgarva åt allt..plus fick minst 20 böåmärken för jag å min vän Ebba hade "catfight"..Hon van, LLN!
Åå så ere ju killarna som ALLTID som ska göra armarna blåa på en! Men dont worry, i´ll fight back! ;)
Haha..Senn dan efter hade vi frågesport å lite sånt! När vi skulle åka hem med Thephotomonster (ja fick skjuts) så somnade jag..hehe :D
Åå så fick ja reda på att ja tydligen också skulle åka till Stinsen sammam dag med mormor..Åå då somnade ja också  i bilden..hehe..På vägen hem satt ja  med matkasse i ena handen å coldaflaska mellan knäna å sov i bilden å ja hade somnat å så snarka jag till å väckte mig själv, HAhA gapskratta efter det..sitter å småskrattar å det själv nu..LOL! :P :D <33
Aja men sorry över långa inlägget..Nästa inlägg kan ni få lite bilder på Ängsjö <3
//QueenEmmie<33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar