måndag 14 maj 2012

ONE DIRECTION!


Hejhej  alla fina läsare!!!
Idag har jag träffat...(WAIT FOR IT!)...
ONE DIRECTION!
WOW OFTA OMG!
Aha det är sant!
Åkte till stan men vännen Thephotomonster å vi var typ på Götagatan elr nåt sånt å vi såg poliser som vaktade studion som de arbetar i.
HELT crazy!

Sen kom de upp till nån balkong å ALLA stog å skrek! (Vi också OFC)
Åå när de flesta stod stilla så hoppade ja som värsta !hopparen" å så typ kollade Zayn på mig å pekade å börja viska till  Louis å de skrattade åt mig, haha..PGA att ja lixom skrek/hoppade/dansade helt CRAAZy... :P :D :o
Fortfarande helt woppidoo lixom!!!

Här e lite pics..Imorn kmr mer bilder på själv killarna..haha Hon brukar va inne på Skype å skicka dom men blev inte så nu :(
Aja här e några...

Haha deras " bodyguard", Paul stog jag å pratade med lixom..Han va snäll <3
Men nu e jag mega-trött..Ska nog sova snart :P
Hoppas alla haft en (nästan) lika bra dag som jag! :D
//QueenEmmie<333333333


PS: Håller på att ladda upp en video på Youtube..Lägger upp en länk imorn om ni vill se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar